Dog Site - Dog Stuff
Dog Forum | Dog Pictures

Go Back   Chazhound Dog Forum > Dog Discussions and Dog Talk Forums > Dog Pictures and Pet Photos


Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 01-24-2009, 04:04 PM
corgi_love's Avatar
corgi_love corgi_love is offline
Top Dog
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,253
Default Kyrieeee

I haven't posted here in forever!! I finally got my camera fixed and I decided to take some photo's of her! She's 7 months old now by the way!

I was doing a little hair & nail care while Travis took some pictures:

Nails:

She looks so relaxed, almost high in the picture!

Bath:

Bath time! Anyone remember her first bath picture when she took up a foot of space?! Now she takes up the whole bathtub and knocks EVERYTHING over- haha!


She's looovin it!

Teethers:

Blow dryed and nomming on the tooth paste! (and the glod on her face is certainly toothpaste haha)

*more*
__________________
-Carlee
CGC Shadey Ridge Blue Streak - Regis - Cardigan Welsh Corgi
Reply With Quote
  #2  
Old 01-24-2009, 04:06 PM
corgi_love's Avatar
corgi_love corgi_love is offline
Top Dog
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,253
Default

On the table:

Big girl lookin' nice!


Inu hiding under the table, Kyrie super confused and wondering how she can get under that table.

Outside:

Face shot, ain't she pretty?


Sun in her eyes, but still cute!

*more*
__________________
-Carlee
CGC Shadey Ridge Blue Streak - Regis - Cardigan Welsh Corgi
Reply With Quote
  #3  
Old 01-24-2009, 04:08 PM
corgi_love's Avatar
corgi_love corgi_love is offline
Top Dog
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,253
Default


Her little smileee haha. She looks so cute in this one!


Last one! My baby girl, getting soo big!!

the end
__________________
-Carlee
CGC Shadey Ridge Blue Streak - Regis - Cardigan Welsh Corgi
Reply With Quote
  #4  
Old 01-24-2009, 04:11 PM
milos_mommy's Avatar
milos_mommy milos_mommy is offline
Top Dog
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 14,555
Default

She's soooooooo pretty! So big! How are her and Regis getting along now that's about four times his size??
__________________
"My favorite color is green, green like newly cut grass. When it comes to green with envy, though, you can stick it up your @ss!" ~ Grammy



http://www.adorablebeasts.blogspot.com
Reply With Quote
  #5  
Old 01-24-2009, 04:16 PM
Punkygirl0101's Avatar
Punkygirl0101 Punkygirl0101 is offline
Top Dog
 
Join Date: Dec 2005
Location: California
Posts: 4,107
Default

Gosh she has gotten so HUGE!! She is beautiful though!!
Reply With Quote
  #6  
Old 01-24-2009, 04:16 PM
corgi_love's Avatar
corgi_love corgi_love is offline
Top Dog
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,253
Default

Quote:
Originally Posted by milos_mommy View Post
She's soooooooo pretty! So big! How are her and Regis getting along now that's about four times his size??
They are actually more lovey-dovey now! I constantly catch them laying beside eachother licking eachothers faces. Today Regis and her took turns licking eachothers ears!

But when they do go out and rough house, Regis still thinks he's twice her size- he still tries to tackle her in the yard, haha! She is so gentle when they rough house though, they are doing just so well together. I don't think I've seen RegiePeegie happier!

Thanks you both!
__________________
-Carlee
CGC Shadey Ridge Blue Streak - Regis - Cardigan Welsh Corgi
Reply With Quote
  #7  
Old 01-24-2009, 05:16 PM
Dakotah's Avatar
Dakotah Dakotah is offline
Kotah BEAR
 
Join Date: Dec 2007
Location: GA
Posts: 7,998
Default

Holy smokes batman! She is so big now! She is gorgeous!!!
You are making me want my BMD puppy soooooooooo bad.

How is her training going?

(I have missed you sooo much.)
__________________
*War Eagle*
Reply With Quote
  #8  
Old 01-24-2009, 05:19 PM
jess2416's Avatar
jess2416 jess2416 is offline
Who woulda thought <3
 
Join Date: Jan 2006
Location: NC
Posts: 22,553
Default

She has gotten sooooo big and beautiful
Reply With Quote
  #9  
Old 01-24-2009, 05:23 PM
MyHorseMyRules
Guest
 
Posts: n/a
Default

Wow, she is gorgeous. I can't believe how big she is now!
Reply With Quote
  #10  
Old 01-24-2009, 06:31 PM
wcladymacbeth's Avatar
wcladymacbeth wcladymacbeth is offline
Top Dog
 
Join Date: Feb 2008
Location: Columbus, OH
Posts: 4,504
Default

She is absolutely beautiful. I love her. I love how happy she looks getting groomed!!
__________________


Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On



All times are GMT -5. The time now is 11:26 PM.


1997-2013 Chazhound Dog Site