Dog Site - Dog Stuff
Dog Forum | Dog Pictures

Go Back   Chazhound Dog Forum > Dog Discussions and Dog Talk Forums > Dog Pictures and Pet Photos


Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 11-18-2008, 08:03 PM
PWCorgi's Avatar
PWCorgi PWCorgi is offline
Priscilla Winifred Corgi
 
Join Date: Apr 2006
Location: Twin Citay!
Posts: 14,665
Default Purple incestuous corgeenie peektures.

Excuse their appearance, they both need to be brushed and bathed.

"I iz skurred"


I like this picture, just need to edit out the lamp...


Then Frodo wrecked the partay.
"ZOMFG, you haz treats and I not telled?!"

(am I the only one who thinks his face looks GSD-ish?)

Izzy says no to incest...

In Frodo's defense, he was just really wound up about those cookies. And let's be honest, who doesn't see yummy food and just want to start humping something? I mean, c'mon. LOL

*done*
__________________

Ado's Gimme Victory RL1* "Siri"
1.5 year old Jack Russell Terrier
Gimme Drugs Not Hugs RL1 "Frodo"
8 year old Pembroke Welsh Corgi


*All Siri's rally/obedience titles are to be considered handled by Megan,
because ain't nobody (read: me) got time or skills fo' dat.
Reply With Quote
  #2  
Old 11-18-2008, 08:07 PM
Baxter'smybaby's Avatar
Baxter'smybaby Baxter'smybaby is offline
swimming upstream
 
Join Date: Jan 2007
Location: NY
Posts: 21,976
Default

rofl! gives new meaning to sibling rivalry!
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 11-18-2008, 08:10 PM
Sunnypup's Avatar
Sunnypup Sunnypup is offline
mostly ignored...
 
Join Date: Feb 2005
Location: Texas
Posts: 1,523
Default

Quote:
Originally Posted by PWCorgi View Post
And let's be honest, who doesn't see yummy food and just want to start humping something? I mean, c'mon. LOL

*done*
I can honestly say this has never happened to me...perhaps no one has offered me the appropriate type of food?

Your pups are too cute. Oh, and do see the German Shepherd look. Stormy makes that face all the time. "Why can I not haz the thing in your hand? Iz going to die of sad now...barooo."
__________________
Puppy love doesn't even begin to cover it
Reply With Quote
  #4  
Old 11-18-2008, 08:51 PM
SizzleDog SizzleDog is offline
Lord Cynical
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 9,363
Default

ZOMG poor Izzy!
__________________



Morado Dobermans... and Talla the Mexidog too! (group photo pending)
Reply With Quote
  #5  
Old 11-18-2008, 11:15 PM
ACooper's Avatar
ACooper ACooper is offline
<--------Orson
 
Join Date: Jan 2007
Location: IN
Posts: 27,690
Default

Hmmmmmm, I normally want the yummy food AFTER, I think you have it backwards Frod-miester! hahahahaah

They look great Pdub, and while I think his face doesn't look as "corgi-ish" as Izzie's in that pic, I don't think he looks GSD-ish.
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 11-18-2008, 11:20 PM
PWCorgi's Avatar
PWCorgi PWCorgi is offline
Priscilla Winifred Corgi
 
Join Date: Apr 2006
Location: Twin Citay!
Posts: 14,665
Default

Bax!

Quote:
I can honestly say this has never happened to me...perhaps no one has offered me the appropriate type of food?
Guess not

Haha Sizzle. Once and a while she'll decide not to be a total snarky Biotch and she'll just lay there and look at me like "Seriously mom? Seriously?! LOL!

He's a male, of course his thinking is backwards
Coop there is obviously GSD in that dog, whether you want to admit it or not.
Hahahaha!
__________________

Ado's Gimme Victory RL1* "Siri"
1.5 year old Jack Russell Terrier
Gimme Drugs Not Hugs RL1 "Frodo"
8 year old Pembroke Welsh Corgi


*All Siri's rally/obedience titles are to be considered handled by Megan,
because ain't nobody (read: me) got time or skills fo' dat.
Reply With Quote
  #7  
Old 11-18-2008, 11:38 PM
jess2416's Avatar
jess2416 jess2416 is offline
Who woulda thought <3
 
Join Date: Jan 2006
Location: NC
Posts: 22,560
Default

LMAO those are great

I love the Izz and the Fro
Reply With Quote
  #8  
Old 11-19-2008, 12:22 PM
corgipower's Avatar
corgipower corgipower is offline
Tweleve Enthusiest
 
Join Date: Sep 2007
Location: here
Posts: 8,233
Default

Quote:
Originally Posted by PWCorgi View Post
*done*
Um...

Need more!
__________________
The slayer of all things happy since 2010
Kibble feeder since 1973

Extreme owner of four herding dogs

puzzles, poetry and so much more ~ Doggy Puzzles created by me
sleep!!!
My dog Votes!
proud member of the MUMS 2009 7th place team CISRA 2009 1st place team SUMS 2009 2nd place team
Reply With Quote
  #9  
Old 11-19-2008, 12:53 PM
xpaeanx's Avatar
xpaeanx xpaeanx is offline
<----Thanks Allie
 
Join Date: Jul 2008
Location: Long Island, NY
Posts: 7,926
Default

haha! at least we know he hasn't lost his mojo. LOL.
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 11-19-2008, 01:07 PM
Sweet72947's Avatar
Sweet72947 Sweet72947 is offline
Squishy face
 
Join Date: May 2006
Location: Northern Virginia
Posts: 9,112
Default

Hahaha cute.
__________________
FOHA - Adopt!



"Give thanks to God for being dog. He gave us the joy of angels." - Trixie Koontz, Dog, Trixie Treats & Holiday Wisdom - Christmas is Good!
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On



All times are GMT -5. The time now is 08:11 PM.


1997-2013 Chazhound Dog Site