Dog Site - Dog Stuff
Dog Forum | Dog Pictures

Go Back   Chazhound Dog Forum > Dog Discussions and Dog Talk Forums > Dog Pictures and Pet Photos


Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 09-07-2008, 11:12 AM
PWCorgi's Avatar
PWCorgi PWCorgi is offline
Priscilla Winifred Corgi
 
Join Date: Apr 2006
Location: Twin Citay!
Posts: 14,544
Default Pictures of the new agility prospect rock.

She doesn't listen very well, but she's fast as crap.

She also needs a name. An awesome name.

She's kinda shy:




The tank:


*few more*
__________________

Ado's Gimme Victory RL1* "Siri"
1.5 year old Jack Russell Terrier
Gimme Drugs Not Hugs "Frodo"
8 year old Pembroke Welsh Corgi


*All Siri's rally/obedience titles are to be considered handled by Megan,
because ain't nobody (read: me) got time or skills fo' dat.
Reply With Quote
  #2  
Old 09-07-2008, 11:12 AM
PWCorgi's Avatar
PWCorgi PWCorgi is offline
Priscilla Winifred Corgi
 
Join Date: Apr 2006
Location: Twin Citay!
Posts: 14,544
Default





My new and improved work station:
(The stuff on the top right (carebear/tiger), the stuff on the top left (girly sprays and crap) and the big I Love You sign do not belong to me. I took over my sisters room when she went to college and most of her stuff is still here...unfortunately.)


Name suggestions plz. kthx.

__________________

Ado's Gimme Victory RL1* "Siri"
1.5 year old Jack Russell Terrier
Gimme Drugs Not Hugs "Frodo"
8 year old Pembroke Welsh Corgi


*All Siri's rally/obedience titles are to be considered handled by Megan,
because ain't nobody (read: me) got time or skills fo' dat.
Reply With Quote
  #3  
Old 09-07-2008, 11:43 AM
SmexyPibble's Avatar
SmexyPibble SmexyPibble is offline
Blow. Me. Away.
 
Join Date: Apr 2008
Location: Washington State
Posts: 4,216
Default

Ooo she's priitty.
__________________
-Breawna
You never know how strong you are until strength is the only option you have left.

Reply With Quote
  #4  
Old 09-07-2008, 11:48 AM
Zoom's Avatar
Zoom Zoom is offline
Twin 2.0
 
Join Date: Jul 2005
Location: Denver, CO
Posts: 40,721
Default

"Moonbeam's GTFO Diva"

Reply With Quote
  #5  
Old 09-07-2008, 12:05 PM
Kela
Guest
 
Posts: n/a
Default

Oooh, pretty girl. What kind of tank is that? It looks pretty slick.

Lets see, letting names pop into my head: Jasmine, Ivory, Waverly, Priscilla, Lina, Ariel, hrmm

http://www.20000-names.com/ghost_names_spirit_names.htm Here is a list of ghost names or "names with soul" as they call them.
Reply With Quote
  #6  
Old 09-07-2008, 12:17 PM
corgi_love's Avatar
corgi_love corgi_love is offline
Top Dog
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,253
Default

No help with names but: that's a beautiful tank.. Where did you get it??
__________________
-Carlee
CGC Shadey Ridge Blue Streak - Regis - Cardigan Welsh Corgi
Reply With Quote
  #7  
Old 09-07-2008, 12:35 PM
PWCorgi's Avatar
PWCorgi PWCorgi is offline
Priscilla Winifred Corgi
 
Join Date: Apr 2006
Location: Twin Citay!
Posts: 14,544
Default

Thanks Smexy.

Quote:
Priscilla
But that's MY name! lol

I got the tank at Wal-Mart. It's 1.5 gallons and made by Tetra.

Quote:
"Moonbeam's GTFO Diva"
LOL, no.

Here's some potential names:
Astlik - Armenian goddess, means "mother of fairies" (Liked it because of the corgi/fairy tales)

Delwyn - Welsh origin (the corgi thing again) meaning "Pretty and fair"
__________________

Ado's Gimme Victory RL1* "Siri"
1.5 year old Jack Russell Terrier
Gimme Drugs Not Hugs "Frodo"
8 year old Pembroke Welsh Corgi


*All Siri's rally/obedience titles are to be considered handled by Megan,
because ain't nobody (read: me) got time or skills fo' dat.
Reply With Quote
  #8  
Old 09-07-2008, 09:14 PM
maple's Avatar
maple maple is offline
Queen of the Jungle
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 334
Default

What about Isis??
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 09-07-2008, 11:05 PM
Kayota's Avatar
Kayota Kayota is offline
Top Dog
 
Join Date: Sep 2007
Location: Southern Illinois
Posts: 961
Default

She and my Jaafar should make sweet love and have hundreds of babies.

Seriously.
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 09-07-2008, 11:21 PM
Kela
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by PWCorgi View Post
But that's MY name! lol
I'm telling you..its because the fish is like..a ghost psychic! (I had no idea that was your name, lol it just came to me)

*Edit* I just noticed after posting this that its on your title..maybe I glanced at it and didn't even realize, oops!
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On



All times are GMT -5. The time now is 11:56 PM.


1997-2013 Chazhound Dog Site