Dog Site - Dog Stuff
Dog Forum | Dog Pictures

Go Back   Chazhound Dog Forum > Dog Discussions and Dog Talk Forums > Dog Pictures and Pet Photos


Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 11-04-2011, 07:53 PM
Beanie's Avatar
Beanie Beanie is offline
Clicker Cult Coordinator
 
Join Date: May 2006
Location: Illinois
Posts: 13,195
Default Rest of pics from today


The winner winner chicken dinner!


This one came close but I liked Payton's expression in the other better.


My boys. <3 <3 LOL Auggie looks a little pissed. Like "remember when I was an only dog? Yeah? And all the cookies went to ME? Yeah? Remember that? Yeah."


Hahaha this would be cute but Auggie's SadFaec ruined it. "Now I have to share my cookies... boo hoo..."


LOL boys. Pepper is being good. Payton seems to be seriously considering running off to eat leaves. Auggie is still upset about sharing cookies. And OMG I just could not get them to be close to each other... it was like they all thought the other dog had cooties... I could only get two next to each other at a time and the third was floating off elsewhere.


Derp!


I love how the ONLY dog looking at me in this one is Auggie... because he's the only one I can say his name to and doesn't think that means "IMMEDIATELY BREAK YOUR STAY AND COME RUNNING!!" Don't get me wrong, I love that I can just say "Payton" and he gives me whiplash turns and runs at top speed to me, but the release from stay is "okay..." not the name...
__________________


Auggie - The Flash RN NAJ MXP MJP CGC
Payton - Sharp Dressed Man NA NAJ CGC
Pepper - Chocolate Swizz-l-icious
& the pest, Georgie - Peach Pudding N Pie NA OAJ
The Sheltiechick Blog
Reply With Quote
  #2  
Old 11-04-2011, 11:33 PM
Gypsydals's Avatar
Gypsydals Gypsydals is offline
Top Dog
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,794
Default

LOL yea Auggie is looking a might put out in a few of those. Great shots though.
__________________

Reply With Quote
  #3  
Old 11-05-2011, 09:50 AM
Greeneyedlette Greeneyedlette is offline
Puppy Dog
 
Join Date: Oct 2011
Location: Albuquerque NM
Posts: 87
Default

haha i love the face expressions!! very beautiful pups u have there
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On



All times are GMT -5. The time now is 05:11 AM.


1997-2013 Chazhound Dog Site