Dog Site - Dog Stuff
Dog Forum | Dog Pictures

Go Back   Chazhound Dog Forum > Dog Discussions and Dog Talk Forums > Dogs - General Dog Chat


Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #11  
Old 12-14-2007, 03:28 PM
GipsyQueen's Avatar
GipsyQueen GipsyQueen is offline
<(<) <()> (>)>
 
Join Date: Feb 2007
Location: Germany
Posts: 5,963
Default

Hehe that picture is cute! ^^ Isn't it great when random photographers pop up and want to take a picture of you? On my 16th Birthday, which we celebrated near the Main River in Frankfurt we were photographed! Picture was huge!
__________________

You are the whisper in the wind, and the silence in dark.
You are the autumn rain, and the spring flowers.
You are the joy when I laugh, and the sorrow when I cry.
You are the earth beneath my feet, and the air in the sky
But most of all, you are my heart.
Run free, Beautiful Girl.
Reply With Quote
  #12  
Old 12-14-2007, 03:46 PM
PWCorgi's Avatar
PWCorgi PWCorgi is offline
Priscilla Winifred Corgi
 
Join Date: Apr 2006
Location: Twin Citay!
Posts: 14,590
Default

Quote:
I have a picture of me in the newspaper when I was still in highschool and I was selling pumpkins for Halloween... not nearly as cool as this picture though... lol
LOL, who says pumkins aren't cool?!

Quote:
Izzy is smiling!
That's the first thing my gym teacher said, lol!

Quote:
LOL! What a ham! You can tell that Izzy knows there's a camera....
It's ridiculous, she's such a camera hog. Her ego is huge

Quote:
You were in the right place at the right time !! Fun !!
Very true, I see this lady pull over and all of a sudden she's taking pictures, I felt special, lol

Quote:
ROFL...with a full poop bag too! Rock on, sistah! Show them how it's done!
Heck yea! Represent!

Quote:
I didn't notice the bag .....hope they mentioned it !!
Nope, no mention of the poop bag, I doubt half the people in town even knew what the bag was for, everybody here just lets it lay, gross!

Quote:
Izzy looks so proud..
She's full of herself, lol

Quote:
Aww how neat! Love the poop bag... it's amazing how thos ethings pop up in photos - I have a photo of my dad with my aunt's Crogi mix... it's a great photo, until you notice the big, semi-transparent full poop bag in his other hand... gross! :P
Tell me about it! The photographer actually got in front of us twice (once when she first saw us then she jumped in her car and got ahead of us again to take pics) and between the first and second I was thinking about how I could get rid of the bag but there were no trashcans so I carried it proud, LOL!

Quote:
That is so cool! Izzy looks so happy in that picture
She was soooo happy during the whole walk. It was the first time this year that there was enough snow to really please her!

Quote:
Isn't it great when random photographers pop up and want to take a picture of you?
I felt awkward
I didn't know where to look because I know that for journalism you're not supposed to get shots of people looking at the camera, so I just tried to look at Izzy. I hate getting my picture taken more than anything, though I doubt many people even noticed me when Izzy was in the picture, lol.
__________________

Ado's Gimme Victory RL1* "Siri"
1.5 year old Jack Russell Terrier
Gimme Drugs Not Hugs RL1 "Frodo"
8 year old Pembroke Welsh Corgi


*All Siri's rally/obedience titles are to be considered handled by Megan,
because ain't nobody (read: me) got time or skills fo' dat.
Reply With Quote
  #13  
Old 12-14-2007, 03:47 PM
Spirit2010's Avatar
Spirit2010 Spirit2010 is offline
Yum...
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,765
Default

LOL! Thats nice a full poop bag! But that is too cool!
__________________


Thank you Christine!

A Dog is like an eternal Peter Pan,
a child who never
grows old and who therefore is always available to love and be loved
~Aaron Katcher~


"There aren't any bad dogs, there are only bad owners..." Off of the Movie Underdog
Reply With Quote
  #14  
Old 12-14-2007, 03:49 PM
PWCorgi's Avatar
PWCorgi PWCorgi is offline
Priscilla Winifred Corgi
 
Join Date: Apr 2006
Location: Twin Citay!
Posts: 14,590
Default

Quote:
LOL! Thats nice a full poop bag! But that is too cool!
Hey, you leave my poop bag alone, it's cheaper than a $200 fine!
__________________

Ado's Gimme Victory RL1* "Siri"
1.5 year old Jack Russell Terrier
Gimme Drugs Not Hugs RL1 "Frodo"
8 year old Pembroke Welsh Corgi


*All Siri's rally/obedience titles are to be considered handled by Megan,
because ain't nobody (read: me) got time or skills fo' dat.
Reply With Quote
  #15  
Old 12-14-2007, 03:52 PM
Spirit2010's Avatar
Spirit2010 Spirit2010 is offline
Yum...
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,765
Default

Quote:
Originally Posted by PWCorgi View Post
Hey, you leave my poop bag alone, it's cheaper than a $200 fine!
Very true! hehe, I was just teasing.
__________________


Thank you Christine!

A Dog is like an eternal Peter Pan,
a child who never
grows old and who therefore is always available to love and be loved
~Aaron Katcher~


"There aren't any bad dogs, there are only bad owners..." Off of the Movie Underdog
Reply With Quote
  #16  
Old 12-14-2007, 04:04 PM
smkie's Avatar
smkie smkie is offline
pointer/labrador/terrier
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 54,680
Default

ROck on!!!!!! CHazhounders in the press,,,way to go!
__________________

Go Petie Go Go Who Go!

love comes in many directions with mary


Side by side on the sofa sat three annoyed dogs and one smug cat
and then in came a little white kitten,
Reply With Quote
  #17  
Old 12-14-2007, 04:04 PM
Baxter'smybaby's Avatar
Baxter'smybaby Baxter'smybaby is offline
swimming upstream
 
Join Date: Jan 2007
Location: NY
Posts: 21,976
Default

cute picture--but I do have to say, I too noticed the poop bag!! WE know you are a responsible dog owner!!
__________________
Reply With Quote
  #18  
Old 12-14-2007, 04:53 PM
kidsanddogs's Avatar
kidsanddogs kidsanddogs is offline
Top Dog
 
Join Date: Apr 2004
Location: San Digo
Posts: 401
Default

Congratulations - you two are famous!! I hope you bought a dozen of those papers!
__________________
Jan and
7 yo collie Bailey, CGC, TDIAOV

How to Love Your Dog http://loveyourdog.com
Therapy Dogs.Net http://therapydogs.net
Reply With Quote
  #19  
Old 12-14-2007, 07:33 PM
LoveMyKees's Avatar
LoveMyKees LoveMyKees is offline
Love My KEEShond
 
Join Date: Jul 2006
Location: Illinois
Posts: 2,232
Default

Haha, that smile on Izzy's face is priceless...along with the poop bag
__________________
*Jordan*
(I can make sigs upon request)
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 09:36 AM.


1997-2013 Chazhound Dog Site