Dog Site - Dog Stuff
Dog Forum | Dog Pictures

Go Back   Chazhound Dog Forum > Dog Discussions and Dog Talk Forums > Dogs - General Dog Chat


Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #11  
Old 05-29-2012, 09:22 PM
Hillside's Avatar
Hillside Hillside is offline
Original Twin
 
Join Date: Jun 2007
Location: Des Moines, IA
Posts: 3,048
Default

Quote:
Originally Posted by Linds View Post
The amount of merle that will be in our picture thread is going to be of epic proportions
Oh it BETTER be.
Reply With Quote
  #12  
Old 05-29-2012, 09:28 PM
PWCorgi's Avatar
PWCorgi PWCorgi is offline
Priscilla Winifred Corgi
 
Join Date: Apr 2006
Location: Twin Citay!
Posts: 14,576
Default

Yay Megan! Yay Classical!!!
__________________

Ado's Gimme Victory RL1* "Siri"
1.5 year old Jack Russell Terrier
Gimme Drugs Not Hugs RL1 "Frodo"
8 year old Pembroke Welsh Corgi


*All Siri's rally/obedience titles are to be considered handled by Megan,
because ain't nobody (read: me) got time or skills fo' dat.
Reply With Quote
  #13  
Old 05-29-2012, 09:28 PM
AdrianneIsabel's Avatar
AdrianneIsabel AdrianneIsabel is offline
Glutton for Crazy
 
Join Date: Aug 2010
Location: Portland, Oregon
Posts: 8,893
Default

Gahhhhh I love him. You're so lucky!
__________________
Sloan von Krigbaum IPO1 CGC BH CD NA NJ PD MJ-N RATI RATN 3/7/10 -
Shamoo NJ-N RATI RATN 3/1/98 -
Phelan du Loups du Soleil CGC RATI 6/15/13 -
Chili Brigades Brover 5/23/14 -

Arnold CGC TDI FD 6/29/04 - 07/05/13
Backup CGC HIC CD SRD SJ-N RATI 12/29/09 - 07/05/13

You were amazing, we did amazing things.


Harmony Canine, relationship based training.
Reply With Quote
  #14  
Old 05-29-2012, 09:38 PM
SpringerLover's Avatar
SpringerLover SpringerLover is offline
Top Dog
 
Join Date: Nov 2006
Location: B-ville
Posts: 3,119
Default

Quote:
Originally Posted by pwcorgi View Post
yay megan! Yay classical!!! :d
lolz!
__________________
Megan and the Aroha English Springer Spaniels
To Infinity and Beyond! ARCH URO1 UCD Buzz NAC NCC S-NJC O-TN-N TG-N WV-N RL2 RLVX RN ThD CGC 5/4/1998-5/20/2014
The Hallway Monitor Bailey VCD1 RE NAC NCC TN-N CGC 14 years
Puzzle Piece Gabby RLV 8 years
ESRA foster Diego 12 years
Reply With Quote
  #15  
Old 05-30-2012, 03:26 AM
Teal Teal is offline
...ice road...
 
Join Date: Jun 2011
Location: Northern California
Posts: 1,497
Default

I'm jealous! Classic is one handsome hunk of a Dane!
Reply With Quote
  #16  
Old 05-31-2012, 11:14 AM
SaraB SaraB is offline
Top Dog
 
Join Date: Mar 2011
Location: St. Louis, MO
Posts: 5,662
Default

Thanks again sooo much Megan!! I'm glad he was good for you.
__________________
Reply With Quote
  #17  
Old 05-31-2012, 06:57 PM
ihartgonzo's Avatar
ihartgonzo ihartgonzo is offline
and Fozzie B!
 
Join Date: May 2006
Location: Northern California
Posts: 5,903
Default

Classic and Buzz are so cute together! Handsome black and white boys.
__________________


<3 Erica, Gonzo & Fozzie
Reply With Quote
  #18  
Old 05-31-2012, 08:07 PM
SpringerLover's Avatar
SpringerLover SpringerLover is offline
Top Dog
 
Join Date: Nov 2006
Location: B-ville
Posts: 3,119
Default

Quote:
Originally Posted by SaraB View Post
Thanks again sooo much Megan!! I'm glad he was good for you.
It was kind of my favorite night in a while because it was so chill and I got to watch so much trashy TV...

Oh, and your dog is kinda cool, too!

__________________
Megan and the Aroha English Springer Spaniels
To Infinity and Beyond! ARCH URO1 UCD Buzz NAC NCC S-NJC O-TN-N TG-N WV-N RL2 RLVX RN ThD CGC 5/4/1998-5/20/2014
The Hallway Monitor Bailey VCD1 RE NAC NCC TN-N CGC 14 years
Puzzle Piece Gabby RLV 8 years
ESRA foster Diego 12 years
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 09:49 PM.


1997-2013 Chazhound Dog Site